قابلیت های رخش

۱_

کاتالوگ دیجیتال

با این کاتالوگ دیگر نیازی به همراه داشتن کاتالوگ فیزیکی برای ویزیتور وجود ندارد  و تمامی کالاها با عکس و اطلاعات کامل و موجودی انبار داخل کاتالوگ وجود دارند ، علاوه بر این سرعت و دقت ویزیتور برای ثبت سفارش نیز افزایش پیدا میکند.

 

۲ _

فاکتور آنلاین

بعد از هر ثبت سفارشی که ویزیتور انجام میدهد یک فاکتور به صورت آنلاین برای مدیریت ارسال میشود و هم زمان نوتیفیکشن فاکتور جدید نیز برای پنل مدیریت نمایش داده میشود. همچنین امکان حذف و ویرایش فاکتورها نیز هم برای ویزیتور و هم برای پنل مدیریت فراهم شده است .

 

۳ _

محدوده بندی ویزیتور

مدیریت از طریق پنل اصلی میتواند برای هر یک از ویزیتورها محدوده مشخصی را تعریف کند . با این قابلیت میتوانید تمام مناطق شهر خود را تحت پوشش ویزیتورهای خود در بیاورید . به علاوه زمان ورود و خروج ویزیتور از محدوده نیز بوسیله نوتیفیکیشن به پنل مدیریت اعلام میشود.

 

۴ _

نقشه آنلاین

با استفاده از این قابلیت مدیریت میتواند مکان دقیق و لحظه ای ویزیتورها ، رانندگان و مکان دقیق مشتری ها را مشاهده نماید و اطلاعات ویزیتورها مانند مسیرهای طی شده توسط آنها را به طور مجزا مشاهده و بررسی کند.

 

۵_

ویزیت ها

مدیریت مجموعه از طریق پنل اصلی میتواند ویزیت های موفق که منجر به فروش یا خدمات شده است و ویزیت های ناموفق که خریدی صورت نگرفته است را مشاهده کند.

 

۶_

زمان کاری ویزیتورها

با فعال کردن برنامه ، شروع ساعت کاری آنها محاسبه میشود و با غیرفعال کردن برنامه ، پایان ساعت کاری آنها اعلام میشود و در هنگام فعال و غیرفعال کردن برنامه یک نوتیفیکیشن برای پنل اصلی ارسال میشود و از این طریق مدیریت مطلع میشود.

 

۷ _

ثبت مشتری ها

ثبت کردن مشتری ها در پنل مدیریت هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق خود پنل اصلی امکان پذیر است . کاربر میتواند مشتری ها را با مشخصات کامل و آدرس و لوکیشن دقیق در پنل ثبت کند .تاریخ آخرین ویزیت مشتری ، هم داخل پنل مدیریت و هم داخل اپلیکیشن قابل رویت میباشد.

 

۸_

مسیر بندی ویزیتورها

امکان انتخاب چند محل در اپلیکیشن و مسیربندی اتوماتیک با توجه به میزان ترافیک و کوتاهترین مسیر برای ویزیتورها وجود دارد. با این قابلیت در زمان کاری ویزیتورها و هزینه های شرکت تا حد قابل توجهی صرفه جویی میشود.

 

۹_

محاسبه حقوق و پورسانت

 با این قابلیت مدیریت میتواند میزان پورسانت و حقوق ویزیتورهای خود را به صورت اتوماتیک محاسبه کند. دقت و سرعت بالا در محاسبه حقوق بازاریاب ها به صرفه جویی در زمان مدیریت ، کمک بزرگی میکند.

 

۱۰ _

مالی

امکان ثبت تمام سندهای مالی دریافتی در قسمت مالی پنل وجود دارد.

 

۱۱–

  عدم استفاده از fake GPS

ویزیتورها نمیتوانند از GPS های فیک استفاده کنند و در این صورت برنامه غیر فعال میشود و ساعت کاری آنها قطع میشود.

 

همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alikeدر دسترس است
اجرا شده توسط: رخش