مزیت های استفاده از نرم افزار رهگیری بازاریابی حضوری

مزیت های استفاده از نرم افزار رهگیری بازاریابی حضوری

بعد از مدیریت استراتژیک بازاریابی ، بحث مدیریت ویزیتورها  بسیار مورد توجه قرار میگیرد. تمام شرکت هایی که با بحث فروش سروکار دارند ، باید هر روز کار ردگیری بازاریابی حضوری را انجام دهند . بعد از پشت سر گذاشتن استخدام بازاریاب ها ، این یکی از خسته کننده ترین فرایندهایی است که نیازمند زمان و توجه زیادی است.

خوشبختانه ، نرم افزار رهگیری بازاریابی حضوری یا هر نرم افزار فروش حضوری دیگری ، برای تحقق بیشتر کارها طراحی شده اند که در نتیجه بازاریاب های حضوری می توانند از انجام کاغذ بازی های دستی صرف نظر کنند و تمام نیروی خود را برای بهتر انجام دادن وظایف خود ، یعنی فروش صرف کنند.

بسیاری از شرکت ها ترجیح میدهند برای مدیریت بازاریابی و فروش خود  از نرم افزار مدیریت فروش حضوری و اپلیکیشن رهگیری نیروهای حضوری استفاده کنند.

برخی نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مانند رخش اپ ، قابلیت های رهگیری فروش را هم ارائه میدهند ، اما همه اپلیکیشن ها این قابلیت را ندارند. در نتیجه به جای استفاده از نرم افزارهای CRM ، می توانید به راحتی از اپلیکیشن ردگیری فروش بازاریاب ها استفاده کنید.

اصلی ترین مزایای استفاده از نرم افزار ردگیری فروش حضوری عبارتند از :

  • مشاهده کامل تمام مراحل و فرایند فروش
  • امکان ارائه کارها و وظایف فروش تنها با یک بار وارد کردن اطلاعات
  • حذف جایگزین بین برنامه های مختلف رایانه ای
  • مدیریت حساب های فروش و امکان مشاهده بیشترین و کمترین میزان فروش بازاریاب ها
  • کاهش استرس های ناشی از کار کارمندان در بخش فروش
  • دریافت اطلاعات کارامد و مفید از منابع مختلف
  • قابلیت مشاهده کلیه تعاملات و معاملات مشتری ها
  • ارائه اطلاعاتی که به مدیران کمک می کند تا پیش بینی دقیق تری از فروش خود داشته باشند
  • موثرترین مدیریت موجودی کالاها با ارائه به روز ترین اطلاعات از مقدار موجودی انبار های مختلف
  • ذخیره زمان و سرمایه شرکت با حذف کاغذ بازی های دستی
  • قابلیت اندازه گیری میزان فروش موفق و ناموفق
  • پیگیری صورتحساب ، پرداخت و بدهی های مشتری
  • امکان ادغام شدن راحت نرم افزار با برنامه حسابداری و سایر نرم افزارهای دیگر

نرم افزار فروش حضوری و اپلیکیشن رهگیری فروش بازاریاب ها  به خودکارسازی و ساده کردن فعالیتهای مربوط به فروش کمک می کند. این نرم افزارها در بسیاری از پارامترها متفاوت هستند ، از جمله هزینه آن. برخی از نرم افزار ردگیری بازاریابی حضوری گران قیمت هستند و برخی دیگر قیمت معقول و مناسبی دارند. و هیچ  دو نرم افزار مدیریت بازاریاب حضوری وجود ندارد که دقیقا مشابه یکدیگر باشند. حتی اگر قابلیت های مشابهی هم ارائه دهند ، در جمع آوری داده ها و پردازش آنها ، نوع گزارش ها و ابزار تحلیلی و در جنبه های دیگر متفاوت هستند. بنابراین اگر می خواهید مفید ترین و موثرترین اپلیکیشن مدیریت بازاریاب حضوری را داشته باشید که بیشترین مزایا را به شرکت شما ارائه دهد ، باید سیستم نرم افزاری انتخاب کنید که کاملا با نوع بازاریابی و فروش شما مطابقت داشته باشد. قبل از اینکه مبلغی برای نرم افزار رهگیری بازاریابی حضوری بپردازید ، مهم ترین قابلیت و ویژگی نرم افزار که می تواند به ارتقاء کسب و کار شما کمک کند و فروش موفقی را برای شما رقم بزند را مشخص کنید.

اپلیکیشن رهگیری نیروهای حضوری برای چه کسب و کارهایی مناسب است ؟

همچنین خوب است در هنگام خرید اپلیکیشن مدیریت بازاریاب حضوری این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر یک شرکت تازه تاسیس هستید یا به تازگی شروع به تکمیل بازاریاب های حضوری و کادر فروش خود کرده اید ، استفاده از نرم افزار رهگیری فروش حضوری می تواند کمک بسیار بزرگی در جهت مدیریت بازاریابی و فروش و موفقیت شما در میزان فروش باشد زیرا علاوه بر اینکه امکان مدیریت بهتر محصولات و میزان فروش را به شما میدهد ، باعث ایجاد یک حس رقابت سالم هم بین بازاریاب ها می شود.

اما اگر چندین سال است که نیروهای فروش حضوری خود را دارید و کار مدیریت استراتژیک بازاریابی را به صورت دستی انجام میدهید ، استفاده یکباره از اپلیکیشن ردگیری نیروهای حضوری می تواند باعث ناراحتی و شکایت برخی از بازاریاب ها شود زیرا مدت هاست که آنها به این روش ازفروش حضوری عادت کرده اند و احتمالا الان حس کنترل شدن یا در مضیقه بودن را خواهند داشت. بنابراین اگر تصمیم به استفاده از نرم افزاری برای مدیریت بازاریابی و فروش کرده اید ، بهتر است پاداش و عوامل ترغیب کننده ای برای ویزیتورها در نظر بگیرید تا آنها هم برای استفاده از این اپلیکیشن ها مشتاق شوند.

همچنین وقتی نرم افزار فروش حضوری بازاریاب ها را بر روی گوشی موبایل نصب می کنید ، شارژ بسیاری مصرف می کند ، زیرا دائما در حال پردازش اطلاعات و موقعیت یابی بر روی نقشه است ، در نتیجه بهتر است یک دستگاه پاوربانک نیز برای هر بازاریاب در نظر بگیرید.

اپلیکیشن مدیریت بازاریاب حضوری بر فروش گرم و سرد

در خصوص فروش گرم و سرد نیز استفاده از این قبیل نرم افزارهای مدیریت بازاریابی و فروش می تواند بسیار مفید باشد.

در بحث فروش گرم با استفاده از این نرم افزارها احتمال کم و زیاد شدن سفارشات و یا شکایت مشتریان از عدم تطابق تعداد محصولات سفارش داده شده با تعداد محصولات دریافت شده بسیار کاهش می یابد. زیرا همانطور که پیشتر اشاره شد شما می توانید موجودی انبارهای مختلف خود را مشاهده کنید.

فروش گرم و سرد - رخش اپ

در بحث فروش سرد نیز همانطور که میدانید ابتدا شخصی برای ویزیت به محل مورد نظر مراجعه می کند و پس از تایید شخص دیگری محصول تحویل داده میشود.

با استفاده از نرم افزار فروش حضوری رخش اپ فاکتور فروش همان لحظه ارسال می شود اما اگر از نرم افزار استفاده نکنید اکثرا شب فاکتورها ارسال می شود که این یعنی یک روز تاخیر در فروش – یک روز تاخیر در تحویل پول و امکان پشیمانی مشتری از خرید خود .

در نهایت با توجه به اینکه دنیای امروز به سمت مدرنیته و خودکار شدن پیش میرود ، و با در نظر گرفتن انواع بازاریابی هایی که وجود دارد، استفاده از انواع نرم افزار رهگیری فروش حضوری به یکی از الزامات اصلی مدیریت بازاریابی و فروش تبدیل شده است. این اپلیکیشن ها ضمن اینکه کار شما را آسان تر می کنند و سرعت می بخشند ، مدیریت میزان فروش و موجودی اجناس و نحوه عملکرد بازرایاب ها را نیز برای شما دقیق تر می کند که در نتیجه باعث می شود اشراف بیشتری بر نحوه عملکرد فروش خود داشته باشید.

همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alikeدر دسترس است
اجرا شده توسط: رخش