بهترین نرم افزار مدیریت فروش چیست ؟

بهترین اپلیکیشن مدیریت بازاریاب حضوری چیست ؟

یکی از پر تکرار ترین کلماتی که این روزها به گوش میرسد ، بازاریابی است. که اکثر کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار داده است و هر روز به تعداد آنها اضافه می شود. در نتیجه صرف کمی وقت برای یادگیری هرچه بهتر بازاریابی و مسائل مربوط به آن می تواند ارزشمند باشد.

یکی از سوالاتی که بعد از قیف فروش در بازاریابی ، بسیار از ما پرسیده می شود این است که : بهترین اپلیکیشن فروش و نرم افزار ویزیت چیست ؟ و چگونه می توان بازاریاب های حضوری را مدیریت کرد تا هم از روند کار آنها مطمئن شد و هم میزان فروش و درآمد خود را افزایش دهیم ؟! زیرا مدیریت بازاریاب ها یکی از اصلی ترین ارکان مدیریت استراتژیک بازاریابی است. همچنین در بحث پخش مویرگی نیز بسیار حائز اهمیت است.

همانطور که انواع بازاریابی را شرح دادیم و گفتیم که بازاریابی به روش های مختلفی صورت میگیرد ، در زمینه مدیریت بازاریاب های حضوری نیز اپلیکیشن و نرم افزار های مختلفی وجود دارد که هرکدام سعی دارند مدیریت بازاریاب ها را بهبود بخشند تا در نهایت منجر به افزایش فروش و درآمد شرکت شود. در همین راستا ما لیستی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت بازاریاب های حضوری را تهیه کرده ایم تا با مقایسه کردن هر کدام و در نظر گرفتن مزایا و معایب آن ها راحت تر بتوانید نرم افزار بازاریابی و فروش مناسب خود را انتخاب کنید.

ما در این مقاله انواع نرم افزار فروش حضوری بازاریاب ها را از جنبه های مختلف از جمله : ردگیری ،  قیمت ، سفارش گیری ، مسیربندی هوشمند ، محدودیت تعداد ویزیتورها و غیره مورد قیاس قرار داده ایم تا انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت فروش برای شما راحت تر شود.

اپلیکیشن کامل مدیریت بازاریاب حضوری رخش

رخش یک نرم افزار رهگیری بازاریابی حضوری و نرم افزار ردیابی کارمندان است و سال هاست که در زمینه مدیریت و رهگیری بازاریاب ها و نرم افزار پخش مویرگی مشغول به فعالیت است. هدف اصلی این برنامه کنترل کارمندان ، ارتقاء کار ، افزایش فروش و تسهیل روند مدیریت بازاریاب ها است. اپلیکیشن رخش قابلیت های بسیاری دارد از جمله :

  • قابلیت ناحیه بندی بر روی نقشه و گزارش آنالیز نواحی
  • امکان ثبت سفارش بازاریاب به صورت آنلاین و آفلاین
  • مدیریت عملکرد و خط سیر عوامل فروش و توزیع بر روی نقشه
  • بهینه سازی تعیین سیاست های فروش و توزیع از روی نقشه
  • امکان ارسال برنامه ویزیت ها از برنامه به سیستم تبلت
  • ثبت لیست رانندگان، بازاریاب ، و مشتریان
  • مدیریت رانندگان ، بازاریاب ها ، و مشتریان بر روی نقشه
  • امکان تعیین مسیر برای هر بازاریاب و راننده
  • کنترل انبار مشتری بصورت داینامیک و رعایت کنترل ها ی بازرگانی لازم جهت مشتری در سطوح مختلف
  • امکان ثبت ویزیت موفق و ویزیت ناموفق بازاریاب و نمایش کلیه ویزیت ها به مدیر

 

همچنین از جمله قابلیت های نرم افزار ردیابی پرسنل رخش میتوان به قابلیت تعریف و ارسال نامحدود پارامترهای سفارشی ، امکان اجرای خودکار برنامه همزمان با روشن شدن گوشی ، نمایش لحظه به لحظه موقعیت پرسنل ، تعیین بازه زمانی برای کارهای روزانه و دریافت گزارش عملکرد روزانه از کارمندان میباشد. 

یکی از مهم ترین مزایای نرم افزار ویزیتوری اندروید رخش پشتیبانی 24 ساعته و آپدیت های مکرر آن است به طوری که در هر نسخه آپدیت شده قابلیت های جدیدی به آن اضافه می شود که همگی بر اساس نیازها و پیشنهادات مشتریان صورت میگیرد.

از دیگر برتری های اپلیکیشن ردگیری نیروهای حضوری رخش نسبت به سایر نرم افزارهای مدیریت فروش حضوری، قیمت استثنایی و بسیار مناسب آن است . به این صورت که ماهانه برای هر بازاریاب فقط و فقط مبلغ بیست و پنج هزار تومان در نظر گرفته شده است. و شما می توانید با پرداخت این مبلغ ناچیز از تمامی قابلیت های اپلیکیشن رخش استفاده کنید.

نرم افزار رهگیری فروش حضوری

همچنین اگر بخواهید اپلیکیشن را به صورت سالانه خریداری کنید باید به ازای هر بازاریاب مبلغ سیصد هزارتومان پرداخت کنید که باتوجه به سالانه بودن آن این مبلغ شامل تخفیف می شود و شما تنها دویست و پنجاه هزار تومان واریز می کنید.

به علاوه از طریق اپلیکیشن مدیریت بازاریاب حضوری رخش می توانید اطلاعات مشتری های خود را همراه با لوکیشن به طور کامل ثبت کنید. و در نتیجه ارسال محصولات نیز سرعت بیشتری پیدا می کند زیرا لوکیشن ها ثبت شده اند. ضمن اینکه شما می توانید کالاها و محصولات تان را همراه با عکس در داخل نرم افزار معرفی کنید که دیگر نیازی به کاتالوگ و بروشور نیز نخواهید داشت.

از دیگری ویژگی های برجسته نرم افزار ردگیری فروش حضوری رخش این است که بازاریاب ها می توانند فروش خود را همان لحظه به صورت آنلاین ثبت کنند و داخل پنل مدیریت برای شما نمایش داده می شود و باعث می شود تسلط و اشراف بیشتری به کار خود خواهید داشت. همچنین بدلیل اینکه در اپلیکیشن قسمتی به نام برترین های فروش وجود دارد ، باعث می شود که یک حس رقابت سالم بین ویزیتورها ایجاد شود که همه اینها در نهایت منجر به افزایش فروش شما می شود.

علاوه بر اینها رخش نرم افزار سفارش گیری مشتری را نیز ارائه میدهد ، که مشتری های شما می توانند به راحتی از طریق نرم افزار ثبت سفارش کالا اندروید سفارش خود را ثبت کنند .

 

نرم افزار مدیریت بازاریاب حضوری آسه :

نرم افزار ردگیری بازاریابی حضوری آسه چندین سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است . این نرم افزار بازاریابی و فروش قابلیت های بسیاری دارد که در ادامه به طور مختصر به آنها می پردازیم :

مزایای نرم افزار مدیریت فروش حضوری آسه :

  • مدیریت نواحی : نمایش مشتریان فعال و غیر فعال بر روی نقشه
  • مسیربندی هوشمند
  • کاتالوگ کالا : امکان نمایش تصاویر کالاها در هنگام ثبت سفارش
  • ارسال و سفارش گیری آنلاین و مشاهده وضعیت سفارش ثبت شده
  • مانیتورینگ
  • آنالیز ویزیت
  • نمایش اطلاعات تکمیلی محصولات
  • ثبت و نمایش فاکتورها

هزینه استفاده این نرم افزار فروش حضوری به این صورت است که شما باید نرم افزار را خریداری کنید . یعنی با توجه به تعداد ماژول هایی که به انها نیاز دارید حدودا مبلغ 15 تا 20 میلیون تومان را باید برای 3 ماه بپردازید و در این مدت از پشتیبانی رایگان نیز استفاده خواهید کرد . بعد از آن باید 25 تا 30 درصد مبلغ کل را برای خرید سالیانه پرداخت کنید.

اپلیکیشن ردگیری فروش بازاریاب های کارا :

این یک نرم افزار بازاریابی و فروش تحت وب است که ماژول های مختلفی ارائه میدهد از جمله : انبارداری ، خزانه داری ، گزارش دهی ، ارائه کاتالوگ و حسابداری.  اپلیکیشن ردگیری فروش بازاریاب های کارا در 5 نسخه مختلف عرضه می گردد که عمده تفاوت آنها در قیمت ، تعداد بازاریاب ها و تعداد ماژول ها است.یعنی به طور کلی حداقل تعداد ویزیتورها در نسخه پایه 5 نفر و در نسخه کامل 30 ویزیتور می باشد.

همچنین زمان پشتیبانی آن نیز در نسخه پایه 3 ماه ، نسخه جنرال 6 ماه ، نسخه ادونس 9 ماه ، نسخه ادونس پلاس 12 ماه و در نسخه کامل 15 ماه میباشد. اختلاف قیمت این نسخه از نرم افزارها نیز به این صورت است که نسخه پایه که ارزان ترین نسخه است دوارزده میلیون و هشتصد هزار تومان و در نسخه کامل سی و دو میلیون می باشد. قیمت سایر نسخه ها در این محدوده میباشد.

علاوه بر این ، با استفاده از این نرم افزار ویزیتوری اندروید دیگر نیازی به نرم افزار حسابداری نخواهید داشت .  از دیگر قابلیت های اپلیکیشن ردگیری فروش بازاریاب های کارا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ثبت و مدیریت سفارش ها
  • انبار و انبار داری
  • صدور فاکتور
  • وصول یا برگشتی چک های دریافتی
  • حسابداری و خزانه داری
  • سفارش گیری آنلاین

اپلیکیشن رهگیری فروش بازاریاب های آتیران :

یکی دیگر از نرم افزار ردیابی کارمندان برای شرکت آتیران میباشد. نرم افزار ویزیت و  فروش حضوری آتیران چندین سال است که در زمینه مدیریت بازاریاب ها مشغول به کار است. تعداد بازاریاب های آن نا محدود است و قابلیت سفارش گیری آنلاین و آفلاین دارد.این اپلیکیشن در ماژول های مختلفی عرضه می گردد از جمله :

  • فروش و خزانه داری
  • مدیریت فروش
  • گزارشات
  • مدیریت نواحی
  • سیستم ارتباط از راه دور
  • سیستم پیامکی
  • سیستم فروش اینترنتی ( بدون ویزیتور )
  • نرم افزار سفارش گیری

قیمت هرکدام از این ماژول ها متفاوت می باشد و به طور کلی قیمت ها از دو میلیون تومان شورع می شود و تا هشت میلیون تومان ادامه دارد. یعنی اگر شما بخواهید تنها چند ماژول از این نرم افزار فروش حضوری بازاریاب ها را داشته باشید باید چیزی حدود 20 تا 30 میلیون تومان بپردازید.

اپلیکیشن رهگیری نیروهای حضوری I Order

نرم افزار فروش حضوری آی اور در در سه نسخه مجزا قابل ارائه می باشد. اما نکته حائز اهمیت این است که تمام نسخه های این اپلیکیشن فقط برای 10 تا ویزیتور طراحی شده است .

  • نسخه basic : ساده ترین نرم افزار که فقط قابلیت سفارش گیری ساده و ثبت پیش فاکتور دارد.و قیمت آن برای هر بازاریاب حدودا سیصد هزار تومان میباشد.
  • نسخه لایت : این نسخه از اپلیکیشن علاوه بر سفارش گیری و ثبت پیش فاکتور مسیربندی را نیز نشان می دهد . هزینه این نسخه از اپلیکیشن مدیریت بازاریاب حضوری برای ویزیتورها 900 هزار تومان و برای مدیریت ک میلیون و چهارصد هزار تومان می باشد.
  • نسخه پرو : این نسخه اپلیکیشن از قابلیت های بسیاری برخوردار است از جمله مشخص کردن ناحیه بندی شهری. همچنین مشخص می کند که به طور مثال بازاریاب باید در فلان روز فلان مشتری ها را بازدید کند. هزینه این نسخه برای ویزیتورها یک میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان است و برای مدیریت دو میلیون و سیصد هزار تومان می باشد.
اپلیکیشن ردگیری نیروهای حضوری

نرم افزار رهگیری فروش حضوری سیاق:

سیاق یک نرم افزار مدیریت فروش حضوری است که مبتنی بر اندروید و ویندوز است.

از دیگر امکانات نرم افزار رهگیری فروش حضوری سیاق می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سفارش گیری توسط ویزیتور و فروشنده و در صورت وجود دسترسی، مشاهده موجودی کالا و رزرو کالا
  • امکان دریافت و ارسال درخواست های فروش توسط بازاریاب ها و صدور فاکتور و دریافت وجه
  • امکان تخلیه یا دریافت برنامه‌ریزی بر روی موبایل به واسطه اینترنت توسط بازاریاب و یا توزیع کننده بدون لزوم حضور در محل

هزینه اپلیکیشن مدیریت بازاریاب حضوری سیاق برای یک سال حدود 20 تا 30 میلیون تومان است و بعد از یک سال فقط هزینه پشتیبانی دریافت می شود.

نرم افزار ردگیری فروش حضوری مبنا

این یک پیکیج نرم افزاری است که شامل بخش های مختلفی از جمله انبارداری فروش و پخش ، سفارش گیری اندروید و غیره است. هزینه پکیج اول هشت میلیون و هفتصد هزار تومان است.

پکیج دوم قابلیت چند انباره شدن ، خزانه داری و نمایش فروش محصولات را دارد. هزینه پکیج دوم 15 میلیون و 700 هزار تومان است و 6 ماه هم پشتیبانی رایگان دارد. بعد از این تاریخ ، ماهی 2 درصد از مبلغی که توافق میکنید بابت پشتیبانی دریافت می شود.

پکیج سوم : این کاملترین پکیج نرم افزار مدیریت بازاریاب حضوری مبنا است و قابلیت های متعددی دارد از جمله سهمیه بندی ، لاین فروش ، پورسانت پیشرفته و غیره . هزینه آن بیست و پنج میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد.

نکته : توجه داشته باشید که تمام ارقامی که اعلام شد فقط برای 15 بازاریاب است. همچنین هیچ کدام از پکیج ها دارای ماژول نقشه نیستند و هزینه این ماژول به تنهایی پنج میلیون و پانصد هزار تومان است.

نرم افزار فروش حضوری زرین

اپلیکیشن رهگیری نیروهای حضوری زرین چندین سال است که در زمینه مدیریت بازاریابی و پخش مویرگی و همینطور نرم افزار ردیابی پرسنل مشغول به کار است. اپلیکیشن زرین در قالب چند نوع نرم افزار ارائه می گردد که هر کدام با توجه به نوع خدماتی که عرضه می کنند قیمت های مختلفی دارند. 

این نرم افزارها عبارتند از : نرم افزار پایه پخش مویرگی زرین – نرم افزار سفارش گیری ویزیتور – نرم افزار سفارش گیری مشتری – نرم افزار پخش گرم –دریافت و پرداخت موزع – امکانات زیر سیستم حسابداری مالی ، دوبل – امکانات نرم افزار اتوماسیون فروش مبتنی بر نقشه – و غیره . که در ادامه برای آگاهی بیشتر شما به چند مورد از خدمات این نرم افزارها اشاره خواهیم کرد :

از جمله امکانات نرم افزار پایه بخش مویرگی زرین می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • انبارداری تخصصی پخش
  • ارائه فاکتورهای سفارشی
  • گزارش عدم فروش بازاریابان
  • رویکرد ویژه فرایند مرجوع کالا
  • گزارشات تحلیلی فروش

امکانات نرم افزار سفارش گیری ویزیتور عبارتند از :

  • صدور فاکتورها و درخواست های مشتری به صورت آنلاین و آفلاین
  • اخذ امضای دیجیتالی مشتریان
  • چاپ فاکتور لحظه ای نزد مشتری
  • ارایه صورت حساب به مشتری
  • اطلاع از موجودی ، کالاهای جدید

امکانات نرم افزار سفارش گیری مشتری شامل موارد زیر میباشد :

  • ثبت سفارش مشتری به صورت مستقیم
  • سفارش از طریق کاتالوگ و عکس محصوالت
  • امکان ویرایش سفارش توسط مشتری قبل از راسال نهایی
  • ذخیره فاکتور سفارشی در موبایل مشتری
  • سفارش از طریق کاتالوگ و عکس محصوالت

امکانات نرم افزار پخش گرم عبارتند از :

  • تایید دو مرحله ای دریافتی ها
  • امکان ثبت و صدور فاکتور برگشتی و ضایعات
  • کنترل آسان دریافتی های روزانه مشتری
  • امکان ثبت چک و حواله ، پوز بانکی و تخفیفات

همانطور که پیش تر اشاره کردیم قیمت هرکدام از این نرم افزارهای متفاوت است اما به صورت کلی قیمت استفاده از اپلیکیشن رهگیری مای زرین از 7 میلیون تومان می باشد.

با وجود تمام مطالب ذکر شده ، برای اینکه بازهم مقایسه نرم افزارهای فروش حضوری برای شما راحت تر باشد، ما تمام اطلاعات اپلیکیشن ها را در قالب یک جدول دسته بندی کرده ایم تا سریع متوجه شوید کدام یک از نرم افزارها آیتم های مدنظر شما را دارا هستند.

ما سعی کردیم در این مقاله انواع اپلیکیشن در زمینه فروش حضوری و نرم افزار ردیابی پرسنل را شرح دهیم تا شما بتوانید آنها را باهم قیاس کنید و در نهایت مناسب ترین اپلیکیشن رهگیری نیروهای حضوری را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

فراموش نکنید که کمی وقت گذاشتن برای یافتن و استفاده از نرم افزار مدیریت بازاریاب ممکن است کمی از زمان شما را به خود اختصاص دهد اما زمان نزاشتن برای آن می تواند برایتان گران تر تمام شود ضمن اینکه با رصد و مدیریت نیروهای حضوری و ایجاد انگیزه و حس رقابت سالم می تواند بازدهی و فروش بیشتری داشته باشید.

در صورت وجود هرگونه سوال در مورد اپلیکیشن مدیریت بازاریاب حضوری رخش و جهت دانلود نرم افزار ویزیتوری برای اندروید می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alikeدر دسترس است
اجرا شده توسط: رخش