نرم افزار سفارش گیری مشتری

نرم افزار سفارش گیری مشتری

با گسترش استفاده از نرم افزار فروش حضوری بازاریاب ها و نرم افزار مدیریت ویزیتورها در جهت مدیریت استراتژیک بازاریابی ، استفاده از نرم افزار ثبت سفارش کالا اندروید نیز مورد استقبال چشمگیری قرار گرفته است ، زیرا مردم ترجیح میدهند که تمام کارهای خرید و فروش و ثبت سفارش خود را اینترنتی انجام دهند و در وقت خود صرفه جویی کنند ، به علاوه دقت کار خود را نیز افزایش خواهند داد.  

نحوه کار با نرم افزار سفارش گیری مشتری به این صورت است که  مدیر شرکت اپلیکیشن را برای مشتری نصب می کند و یا لینک نصب را برای او میفرستد . مشتری تنها با یک بار وارد شدن به نرم افزار و درج اطلاعات خود ، تمام داده های او برای همیشه ذخیره می شود و برای هر بار ثبت سفارش تنها کافی است وارد نرم افزار ثبت سفارش کالا اندروید شود و سفارش خود را ثبت کند.

کار کردن با انلاین اپ سفارش گیری اندروید بسیار آسان است و برای هر فردی منحصر به فرد است زیرا بر روی موبایل هر شخص نصب می شود . همچنین تنها قشر خاصی از افراد میتوانند از آن استفاده کنند در نتیجه مدیر شرکت می تواند مدیریت بهتری بر آن داشته باشد.

مزایای استفاده از نرم افزار سفارش گیری مشتری

یکی از ویژگی های نرم افزار سفارش گیری انلاین ، این است که شما به عنوان یک مدیر می توانید برای هر مشتری قیمت منحصر به فردی تعریف کنید. یعنی با توجه به نوع خرید و تعداد خرید هایی که مشتری انجام میدهد ، می توانید قیمت های مختلفی را برای آنها در نظر بگیرید. یعنی می توانید برای یک کالا چندین قیمت مختلف را لحاظ کنید و مشخص کنید که برای هر مشتری چه قیمتی نمایش داده شود.

از دیگر مزایای نرم افزار ثبت سفارش کالا اندروید ، ارسال نوتیفیکیشن برای مشتری است . به این صورت که با ارسال این پیام ها مشتری می تواند از تخفیف ها ، فروش های ویژه و یا ارسال های رایگان مطلع شود. بدین ترتیب هم مشتری می تواند خرید خوب و به صرفه ای داشته باشد و هم مدیر شرکت می تواند تحت هر شرایطی فروش خود را افزایش دهد.

همچنین این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که استفاده از نرم افزار سفارش گیری انلاین مناسب افرادی است که ،  یا تعداد مشتری های زیادی دارند که با استفاده از این نرم افزار می توانند سرعت و دقت ثبت سفارش خود را افزایش دهند و پخش مویرگی خود را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهند و یا مناسب شرکت هایی است که قیمت کالاهایی که به فروش میرسانند متغیر است به طور مثال قیمت کالاها وابسته به نرخ دلار است و با نوسان نرخ دلار قیمت کالا ها نیز تغییر می کند . در این صورت اگر شما از چنین نرم افزاری استفاده نکنید و بخواهید محصولات را به صورت کاتالوگ معرفی کنید ، باید دائما کاتالوگ های جدیدی چاپ کنید و به دست مشتریان برسانید.

تفاوت نرم افزار ثبت سفارش کالا اندروید با وب سایت های فروش کالا

میتوانید ثبت سفارش را با سایت هم انجام دهید اما در این صورت شاهد تفاوت های بسیاری خواهید بود. از جمله تفاوت در ذخیره اطلاعات . زیرا همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم ، زمانی که شما یکبار اطلاعات خود را وارد نرم افزار سفارش گیری مشتری می کنید به طور خودکار ذخیره می شود اما هر دفعه که شما وارد سایت می شوید باید اطلاعات خود را مجددا وارد کنید .همچنین کارکردن با وب سایت دشوارتر از نرم افزار است ، این در حالی است که همه می توانند با یک سیستم وارد سایت شوند. علاوه بر این ها سایت برای مطلع کردن مشتریان خود از تخفیف ها و دیگر اخبار ، پیامک ارسال می کند که خود این یعنی هزینه اضافی.

در نهایت ، اگر تصمیم به استفاده از نرم افزار سفارش گیری انلاین  دارید ، می توانید از سیستم سفارش گیری آنلاین رخش استفاده کنید. این در حالی است که با استفاده از این اپلیکیشن می توانید علاوه بر ثبت سفارش مشتری ها ، از قابلیت نرم افزار مدیریت ویزیتورهای رخش نیز بهره ببرید. زیرا رخش یک نرم افزار فروش حضوری بازاریاب ها در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش است که قابلیت رهگیری ، مدیریت ویزیتورها ، سفارش گیری کاتالوگ ، موجودی انبار و همچنین امکان ذخیره اطلاعات مشتریان را نیز به شما میدهد.

برای استفاده از خدمات و نرم افزار سفارش گیری مشتری رخش می توانید به قسمت ثبت نام رخش مراجعه کنید. 

همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alikeدر دسترس است
اجرا شده توسط: رخش